rusland

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Luchtvracht Rusland - Transport van en naar Rusland via TTS Transair
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Rusland
Op zoek naar Rusland? - Zoek Rusland in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Rusland, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Rusland > Forum > Algemeen > Online dating met Russische vrouwen (en SCAMS)
  Webmaster  1. Geplaatst op 22 april 2006 om 00:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Omdat de onderwerpen 'Ervaringen met Russische vrouwen' en 'Online dating met Russische vrouwen' en eventuele ervaringen met 'scams' oplichting te veel door elkaar gingen lopen, is vanaf heden een apart onderwerp geopend voor online dating met Russische vrouwen en ieders ervaringen daarmee!

Wim  2. Geplaatst op 22 april 2006 om 00:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Martin,

Ik wil je niet ongerust maken, maar deze prijzen vindt ik wat aan de hoge kant.
Ik weet natuurlijk niet waar zij vandaan komt, als zij uit vladivostok moet komen dan is dat een dure geschiedenis, maar als zij uit Moskou of st. petersburg komt dan is alles relatief goedkoop.
Een retour ticket Moskou Amsterdam .v.v. kost ongeveer 350 euro, een toeristenvisum (90 dagen) kost 1250 roebel of 35 euro.
Ter illustratie mijn schoonouders wonen ongeveer een 900 km onder Moskou, een treinticket naar moskou(enkele reis) kost ongeveer 60 euro
Wil je meer weten mail mij dan
WIm

Tonnis Jan ..  3. Geplaatst op 22 april 2006 om 00:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste Mensen

Mijn naam is Tonnis Jan Balk en kom uit Leeuwarden en heb sinds enkelen maanden contact met een vrouw uit Izhevsk Rusland maar ben op dit moment onzeker heb een probleem kan al sinds enkele dagen geen contact maken met deze jonge dame en zoek langs deze weg een man of vrouw die my can helpen om contact de leggen mat haar of moeder of zuster vindt haar meer dan leuk en hoop dat iemand mij kan helpen mijn telefoonnummer luidt 0622619628 alstublieft help mij

Met vriendelijke groeten van Tonnis

Raf Audrians  4. Geplaatst op 22 april 2006 om 00:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo allemaal mijn naam is raf en kom uit belgie
ik heb een paar maanden geleden olga ivanova leren kennen
en ze woont in cheboksary
nu wil da meiske afkomen maar ze vroeg of we de reis fifty-fifty wilden doen
wat ik uiterraard niet meer als juist vindt want we willen allebij
elkaar in de ogen kijken en vertellen wat we echt voelen
ze zegt dat haar heel reis een 635 zal kosten
ze gaat de trein nemen naar moscou
dat zal een dikke 2dagen duren zegt ze
nu is mijn vraag zou het kloppen van die 635
dit wil wel zeggen met de visum en alles erbij
ze zegt ook dat ze ne brief heeft geschreven heeft naar nikolay v.phedorov president van chuvashia en dat deze de brief heeft doorgestuurd naar vladimir v.putin en dat ze haar visum heeft gekregen nu moet ik alleen nog de helft van dat bedrag langs de western union sturen zodat ze het ticket kan betalen
is dit te vertrouwen aan de hand van de prijzen want een vlucht van zaventem (belgie) naar moscou kost hier maar 331
nu had ik graag een antwoord op mijn vraag gehad want de tijd dringt voor ons want denk dat ze al op de trein zit
groete

Bill  5. Geplaatst op 22 april 2006 om 00:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste Raf,
Absoluut handen en vooral geld in je zakken houden. Ik kreeg dezelfde berichten als jij, met hetzelfde adres, dezelfde uitleg, vermoedelijk met dezelfde foto's van een blonde stoot en bij de vraag naar geld hetzelfde vervalste paspoort. Bovendien mailt ze ook nog onder de naam Elena... met dezelfde foto's.
Dus gewoon negeren.

grtz,

Bill

Rudi  6. Geplaatst op 22 april 2006 om 00:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb 1 Russische vrouw uit Kazan leren kennen. Zij zegt dat het 940,-Euro kost om hierheen te komen. Het wordt geregeld door een reisburo. Ze zegt dat het 10 dgn duurt voordat ze de visum en paspoort en andere documenten heeft. Ze zegt dat ze die 10 dgn daar moet blijven, en haar papieren dan krijgt. Ze kan natuurlijk per trein van Kazan naar Moskou, is goedkoper als vliegen. Kan iemand mij zeggen of dit bedrag redelijk is. Ik ga geen geld sturen, dus moet iets anders verzinnen.

Kapitein  7. Geplaatst op 22 april 2006 om 00:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heren hierbij wil ik jullie informeren over het volgende.
Ga NOOIT geld over maken naar rusland als de dames om financiele hulp vragen. Ga zelf dan naar de dame toe. dan kun je zelf wel zien wat het is.
Ik heb 10 jaar van mijn leven door gebracht in rusland en ik ken de klappen van de zweep. Je krijgt de mooiste foto's op de mail maar vaak zijn ze het niet. Half Cheboksary en Kazan leeft van geld wat mensen uit het westen overmaken via Western Union.
Deze zomer ga ik weer die kant op. Ik weet er de weg en probeer oplichters te vinden. Veel mensen sturen geld wat ze vaak zelf nog nodig hebben, in de hoop dat de dames komen. Maar dit geld vind je nooit meer terug. wil je een russische dame ga dan zelf die kant op. dan weet je wat je in huis haalt. Houd er rekening mee dat er financieel veel van je verwacht wordt. ze proberen je kaal te plukken!!

Kijk uit wat je doet en veel succes,

Kapitein Noppie

PS:
Als jullie meer zekerheid willen hebben of het meisje uit rusland een scammer is kijk dan eens op de volgende pagina. : www.stop-scammers.com
hier kun je ook nieuwe mensen opgeven die jou opgelicht hebben.
het is een gratis site.

succes, kapitein noppie

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Kapitein op 22 april 2006 om 00:57:22

Rudi  8. Geplaatst op 22 april 2006 om 01:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb de zelfde brieven als Bert gehad, van Nina uit Kazan. Was er al snel achter dat het nep was. Heb een tijd meegespeeld met haar. Toen ik zei dat ik geen geld stuur maar naar Kazan wou komen begon ze uitwegen te zoeken. Later had ze 2000 euro nodig voor 1 operatie van haar moeder die ziek was geworden {zogenaamd}. Ze ging zogenaamd naar Moskou om dat geld te verdienen als ik haar niet wou helpen. Dus kijk uit, stuur nooit geld. Rudi.

Lena  9. Geplaatst op 22 april 2006 om 01:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 22 april 2006 om 00:49 schreef Wim het volgende:
Hallo Gust

De prijs vindt ik heel acceptabel, ik denk dat ze dat werkelijk kwijt is.
Zij moet daar immers het ticket van betalen, het visum, de verzekering en nog wat provisie voor dit reisbureau.
Als zij deze reis in de eerste instantie zelf wil betalen,(NOOIT GELD OPSTUREN!) en dat begreep ik uit dit verhaal dan kun je haar echt wel vertrouwen.
Een reisbureau kan inderdaad een visum verzorgen, echter hier moet dan wel voor de gehele periode een hotelboeking aan vastzitten.
Of zij daar wel of niet slaapt is niet zo belangrijk.
Wat je ook kan doen is haar persoonlijk uitnodigen, ik denk dat je wel op de hoogte bent van deze procedure.
Dan besparen jullie de kosten voor een hotel (als dat acceptabel is tenminste dat ze bij jou in huis slaapt)
Wil je meer weten, mail me dan even, dan neem ik wel contact met je op.

Serge  10. Geplaatst op 22 april 2006 om 01:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,
deze week kreeg ik ook mails van een nina uit kazan,ik heb ook al drie fotos van haar gekregen en ook een paar van kerken.
ze heeft nog geen mail geschreven waarin blijkt dat ze uit is op mijn centen(deze zal nog wel volgen zekers).
zou zij nu dezelfde nina zijn ????

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 53, 54, 55, 56, 57

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X